Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

Voor het eerst in heel mijn leven...

Moet ik nablijven. Ja. Ik Laura, de voorbeeldige leerling. Oke, haha ik ga nu niet overdrijven.
Ik moet nablijven voor 3x lesboek vergeten, stom i know.

Ik type dit terwijl ik een uur langer op school moet blijven. Vrijdag. 
Normaal hadden we twee uur vroeger gedaan en kon ik nog even de stad in. Niet dus! Als dit uur voorbij is moet ik ook meteen naar huis, dus even de boekenwinkel inspringen kan ik wel vergeten.

Tumblr
Eigenlijk vind ik nablijven helemaal niet zo erg. Normaal moet je straf schrijven ofzo, maar omdat er geen lokaal en leerkracht ter beschikking is zijn we hier in het OLC neergezet. We moeten 'schoolwerk' doen. Maar mijn teksten heb ik niet bij, dus schrijf ik maar even een klets-blogje. 

Misschien ga ik zo meteen ook nog even lezen. Ik ben in de 3de boek van de Harry Potter serie begonnen, in het Engels! Daar ben ik best trots op, er komt eindelijk wat vaart in het verhaal. 
Ik begin Engels zelfs leuk te vinden! In de les zijn we nu bezig over citytrips, vandaag hadden we het over Londen. Daar ga ik in de grote vakantie misschien wel 1 dag naartoe met mijn mama en broertje! 1 dag is niet veel, maar voor een wereldvreemd meisje als ik zal het een hele beleving zijn.

Op dit moment is mijn lay-out ook erg saai. Eigenlijk is het geen lay-out, gewoon wit :') . 
Ik denk dat ik daar zo meteen aan ga werken, en anders in het weekend. Ik wel echt iets dat bij mij past en een leuk logo! 

Tumblr

Oja, en zondag staat er zo iets leuks op de planning! Ik ga namelijk naar het jaarlijkse horse-event Flanders Horse Expo, in Gent :D ! Ik droom hier al jaren van, ik heb er zoveel zin in!Eigenlijk heb ik alleen morgen om nog wat voor mijn blog te doen, schoolwerk en natuurlijk even naar mijn paard. Ik wil eindelijk foto's maken voor artikels die al veel te lang op mijn to-do list staan. Ook ga ik mijn laatste artikeltje van de challenge tippen. Ik ga proberen om regelmatig iets te blijven posten en in maart ofzo ga ik een photography challenge doen!


Leuke dingen op de planning, zoals je ziet. en het uur nablijven is al bijna om! 


Liefs, Laura





Geen opmerkingen:

Een reactie posten