Pagina's

zondag 1 maart 2015

Week 5, day 10: My hopes for my blog

De laatste dag van de challenge. Allereerst wil ik zeggen dat ik dit ongelooflijk leuk vond om te doen. Ik was actiever op mijn blog en ik had ook echt zin om artikels te typen. Ik wil ook Naomi bedanken, want zij heeft deze leuke challenge verzonnen en zonder haar had ik dit dus niet kunnen doen!

Als je wil weten wat ik graag nog zou willen doen met mijn blog, klik dat op meer lezen... :)

Goh, ik heb mijn blogje nog niet zo lang en echt 'serieus' bezig ben ik ook nog niet. Wel denk ik dat mijn blog vooral persoonlijk blijft, ik wil ook reisverhalen gaan delen en misschien wel af en toe een DIY. En wie weet, ooit youtube videos...?

Ik zou het ook wel leuk vinden als wat meer mensen mijn blog lezen. Natuurlijk is dit niet het hoofdoel, dit is meer mijn online dagboek. Maar als ik nu af en toe een reactie krijg vind ik dit al ontzettend leuk!

Ik wil gewoon nog heeel erg lang doorgaan met bloggen en er al mijn creativiteit en inspiratie instoppen. Ik hoop dat ik dit over een paar jaar nog steeds doe en met plezier kan terugkijken op de vorige jaren.

En het lijkt me ook heel erg leuk dat ik via deze weg nieuwe mensen zou leren kennen. Ik ben nu met een paar meiden een gezamelijk blog aan het opstarten en het lijkt me ontzettend gaaf om ze in het echt ook een keer te ontmoeten!

Als ons blog klaar is geef ik zeker een linkje! :)

Zo, en bij deze sluit ik deze laatste blogspot van de challenge af.



Liefs Laura :) .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten