Pagina's

woensdag 4 maart 2015

Woensdagnamiddag...

Elke week kijk ik weer uit naar woensdagmiddag. Dat ik 's middags thuis kom van school, eet en dat enorm veel productieve dingen ga doen.
Eerst huiswerk, teksten, een blogje typen en dan nog een beetje sporten. Moet lukken toch? 
Nope, niet voor mij.
Ik heb het de laatste tijd steeds vaker, dat ik woensdag om 2 uur pas aan mijn huiswerk begin, mijn pc opstart en voor ik het weet is het dan half 5. Woensdagnamiddag om. Ik ben dus een beetje pissed. Mijn plan was om vandaag een boekenrecensie online te zetten. Die zal voor dit weekend zijn. 
Maar omdat ik mijn voornemen om actiever te zijn op mijn blogje niet wil opgeven hier toch een 'prentjes' / inspiratie artikeltje met als thema lente :) .
















Zo, dit was het dan! Al die prentjes hebben me weer helemaal opgevrolijkt! Ze komen allemaal van mijn Tumblr en enkele van Pinterest.

Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten