Pagina's

woensdag 25 maart 2015

TAG: Me time

Hi! Ik zit hier aan tafel, boeken voor mijn neus. Maandag begin ik met de examens, gelukkig zijn het er maar een paar maar dat betekend niet dat er niet geleerd moet worden. 1 ding; mijn vriend de laptop is hier ook. Er staat filmmuziek van de Hobbit op, en ja, even pauze pakken dacht ik bij mezelf.


Omdat ik het belangrijk vind om te ontspannen, ook al is het een drukke periode, heb ik zo juist beslist de Me Time tag in te vullen. Here we go!


Wat kijk je of lees je tijdens me time?
Veel tv kijken doe ik eigenlijk niet. Als ik lees is het meestal een boek. De laatste tijd heb ik mijn genre echt 'ontdekt' zeg maar; fantasy en history, een mix van beide maakt het voor mij helemaal af!

De laatste tijd ben ik helemaal into The Hobbit en Lord of the Rings, ik denk dat je dit op mijn blog wel een beetje merkt :') . Ook de serie van Nicolas Flamel vind ik geweldig, zeker aan te raden!


Toen ik in januari ziek was, ben ik begonnen met Once Upon a Time te kijken, een superleuke serie! Jammer genoeg ben ik maar tot aflevering 9 geraakt, wegens tijdgebrek. 

Wat draag je tijdens me-time? #nobra
Euhh, eigenlijk draag ik altijd een bh, ik denk er niet zo bij na. Wel als ik 's avonds gedoucht heb of in bad ben geweest kruip ik meteen in mijn pyjama, zodat ik daarna meteen in m'n bed kan duiken.


Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?
Echt veel mee bezig ben ik hier niet mee. Wel vind ik het zalig om na een bad een bodylotion op te doen, en af en toe eens scrubben vind ik ook wel fijn. Maskertjes van Nivea vind ik geweldig!


Wat is momenteel je favoriete nagellak?
Eerlijk? Ik heb echt al een half jaar geen nagellak gedragen geloof ik. Ik heb er de tijd meestal niet voor, en als ik dan een uur met wapperende handen heb rondgelopen, en ik stoot per ongeluk, is het toch nog verpest. Dus ja, (bijna) geen nagellak voor mij.


Een van de enige keren dat mijn nagels gelukt waren en ik ook tevreden was :) .
Nagellak is trouwens van HEMA, I love dat kleurtje!
Wat drink je en eet je tijdens me time?
Ik hou van Ice Tea maar gewoon water vind ik ook goed. Verder is het erg verleidelijk (en meestal kan ik er echt niet aan weerstaan) om van die lekkere koeken en chocolade te verorberen. Maar steeds vaker lukt het me (of mijn lieve mama doet het) om een lekkere fruitsla te maken, waar ik ontzettend van kan genieten!

Wat is momenteel je favoriete kaars?
We hebben geen (geur)kaarsen in huis. Zelf koop ik er ook geen, omdat ik geen kaarsen in mijn kamer mag aansteken. Wel kan ik het niet laten om als ik er zie even te stoppen, en aan alle geuren te ruiken.
Ik hou het meest van lavendel en kruidachtige dingen.

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?
Jup, dan ga ik wandelen met mijn hond of bij mijn ezeltje of paard zitten.


Ga je wel eens alleen naar de film?
Nog nooit gedaan, stiekem zou ik dat wel eens willen. Voordeel is dan; niemand zeurt aan je hoofd zodat je de film niet meer kunt volgen en je hebt al het eten voor je alleen. Wel denk ik dat mensen je wat raar zouden aankijken, haha.

Favoriete webshop?
Ik heb (en mag) nog nooit echt iets bij een webshop besteld. Wel voor mijn verjaardag 2 boeken, bij bol.com en foto's bij hema ofzo.


Heb je nog iets toe te voegen?
Mmm, ik denk dat het wel belangrijk is om regelmatig Me Time te houden. Gewoon lekker tijd voor jezelf, wat rommelen/ opruimen in je kamer (wat ik overings erg ontspannend vind!) of foto's inplakken, eten, film kijken, lezen, enz... Wat ik ook leuk vind om alleen te doen is in de natuur zijn, dan kom ik echt helemaal tot rust. Ook zet ik vaak een muziekje op Spotify op. De laatste tijd luister ik heel vaak de filmmuziek van The Hobbit, erg rustgevend. 


Ik denk wel dat het niet goed is om jezelf op te sluiten ofzo, iets gaan doen met vrienden is ook hartstikke gezellig! Ook moet je natuurlijk niet te veel Me Time houden, belangrijke en vervelende dingen moeten ook gedaan worden! Zoals leren bijvoorbeeld...

Ik zal dan maar eens afsluiten, wil Engels al eens overlopen.


Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten