Pagina's

maandag 30 maart 2015

Ik blog 1 jaar!



Precies een jaar geleden (nou ja, op 29 maart 2014), typte ik, Laura mijn eerste artikeltje voor dit blog. L of Laura was officieel! Ik deelde toen allemaal foto's van wat ik leuk vond, en zo stelde ik mezelf dus ook een beetje voor. Benieuwd? Klik dan hier.

Vandaag wat foto's van gistervoormiddag. Het weekend was rustig, lui maar toch productief. Ik heb eigenlijk heel de tijd binnen gezeten omdat het echt rotweer was.



 Wat close-ups; Heel het weekend mijn meest comfortabele outfit aangehad. Een t-shirt met grijze vest en mijn bolletjes joggingbroek :) .

Toen ik opstond heb ik eerst gedoucht en dan ben ik beginnen lezen in dit boek. Prachtig, met boordevol facinerende plaatsen aangevuld met mooie foto's.




Omdat de klok een uurtje was verzet had mijn mama gezorgd voor een brunch. Ei en spek, een croissant, druiven en broodjes. Het was heerlijk!


Ik veilde mijn nagels en overwoog heel even om nagellak op te doen. Ik deed het uiteindelijk toch niet.

 Net als de vorige dag was het weer slecht, misschien zelfs nog slechter! Het waaide ook verschrikkelijk hard. Dan blijf ik toch liever binnen al baalde ik echt dat ik niet naar mijn paarden ben kunnen gaan.


Ik besloot mijn boeken en kast op te ruimen. Eerst wou ik ze allemaal op kleur zetten maar dit was toch niet zo mooi. Ook heb ik wat boeken weggezet die ik niet echt leuk vind of niet meer lees.


Het resultaat! Op de bovenste plank staan al mijn paardenboeken, verhalen en informatieve. Ernaast ook nog wat frullen en herinneringen. Op mijn kast staat ook nog mijn verzameling paardenknuffels en mini paardjes. Ik blijf ze echt superleuk vinden!
Op de 2de plank begint de rest van mijn collectie. Eerst informatieve boeken, vooral over de natuur. Dan komen de romans. Die gaan door tot op de onderste plank. Dan ze je allemaal dunne boeken beginnen, dat zijn prentenboeken van mijn kindertijd. Dan komen er nog enkele leesboeken van toen ik een jaar of 10 was en die ik te mooi vind om weg te leggen.


En toen was het tijd om toch nog even te studeren. Vandaag had ik mijn eerste examen. Gelukkig had ik vorige week en zaterdag al goed geleerd zodat ik vlug klaar was. Het examen vandaag ging goed dus ik ben blij :) .


Dit weekend ben ik terug begonnen met kleuren in mijn kleurboek. Het was alweer eventjes geleden maar ik heb de smaak weer helemaal te pakken! Ik merk dat kleuren mij echt tot rust brengt. Deze vrolijke plaat heb ik gisteren afgemaakt.


Zo, wat vind ik bloggen toch leuk! Ik heb weer leuke ideetjes kan niet wachten om ze online te gooien!



Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten