Pagina's

donderdag 16 april 2015

Currently Reading

Hey! A long time no see, ik weet het. Ik heb op dit moment vakantie, al superleuke dingen gedaan. Geholpen thuis, bij de paarden gezeten maar ook al echt ontspannen, buiten in de zon samen met een vriendin of met een goed boek. En daarover gaat dit artikel vandaag, over boeken. Over de boeken die ik nu aan het lezen ben (want euu ja, ik lees meerdere boeken tegelijk :') ).

Zo, dit zijn de 3 die ik op dit moment lees. Gisteren waren het er nog 4, maar 1 daarvan heb ik gisteren uitgelezen. The Great Gatsby, in het Engels nog wel! Ook al is het geen dik boek, ik ben toch best trots op mezelf dat ik hem zo snel uit had. 

En ik ben meteen doorgegaan met lezen in het Engels, het gaat me steeds makkelijker af :) . Deze keer The Hobbit, heb ik al in het Nederlands gelezen en het is alom geweten dat ik lichtelijk geobsedeerd ben dus het gaat best goed!

Het 2de is 19 keer Katherine, het vijfde boek van John Green dat ik lees. Het bevalt me echt goed, met veel diepzinnigheid, vaagheid en humor.

De laatste van de 3 is het dikste boek dat ik op mijn boekenkast heb staan. Nou ja, het zijn 3 boeken gebundeld met nog extra informatie. In ieder geval, het is Lord of the Rings, of in de Ban van de Ring en ik vind het GEWELDIG! Een paar dagen geleden heb ik de eerste film gezien en wauw, het was te denken maar ik ben verkocht. Sommige mensen vinden de films langdradig, die raad ik dan echt aan om het boek niet te lezen! Het is nog uitgebreider en gedetailleerder, en in de film zijn er veel stukken en personages uitgelaten.










Sommige mensen vinden het raar dat ik meerdere boeken tegelijk lees. Ik vind het hardstikke normaal! Het gebeurt wel eens dat ik maar 1 boek lees, maar dat is dan echt meteen uit. Ook kan ik sommige boeken enkel in bed, of op een rustige plaats lezen. Andere kan ik dan perfect lezen als de tv aanstaat. LOTR ligt standaard naast mijn bed. Deels omdat het boek zelf zo zwaar is, moeilijk mee te nemen, maar ook doordat het zo'n rustig sfeerscheppend maar tegelijkertijd ook een spannend verhaal is. Ideaal voor in bed. Ik moet me er voor concentreren, al vind ik het tegelijkertijd heel ontspannend.

19 keer Katherine lees ik zowel in bed als in de zetel, hangt ervan af hoe goed ik me op dat moment kan concetreren, haha.

The Hobbit is nu is echt zo'n boek dat ik altijd en overal kan lezen, I love it!



Zo, dit was het dat. Echt waar, wat heb ik bloggen gemist!
Na de paasvakantie komt er een artikel met wat ik allemaal in de vakantie heb gedaan :) .


Liefs, Laura.








2 opmerkingen:

  1. Aaaah tof! Ik heb ze allemaal al gelezen en vind ze allemaal heel erg mooi :)
    Ik lees trouwens ook heel vaak meerdere boeken tegelijkertijd, haha. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie naamgenootje :) ! Sommige mensen vinden het blijkbaar raar als je meerdere boeken tegelijk leest haha, leuk dat er nog iemand is die het de normaalste zaak van de wereld vind ;) .

      Verwijderen