Pagina's

zaterdag 25 april 2015

Wat ik heb uitgespookt tijdens de vakantie

Ik val weer in herhaling. Net zoals in de krokusvakantie had ik me in de paasvakantie voorgenomen om lekker wat artikels online te gooien en veel te fotograferen. Wat zie je? 1 artikel, meer niet. Spijtig, maar langs de andere kant vind ik ook wel dat ik mezelf niet mag dwingen om een artikel te typen. Liever 1 artikeltje in de week dat ik met plezier online zet, dan meerdere keren per week artikelen waar ik zelf niet tevreden over ben.
Ah ja, genoeg gepieker! Hier een overzichtje van wat ik zoal heb gedaan in de paasvakantie :) .





'Uitslapen' heb ik niet echt gedaan. Het langste dat ik heb geslapen was half 9.



Ik heb heel wat gelezen. De drie boeken vanvoor zijn degene die ik op dit moment lees. De stapel daarachter zijn de boeken uit mijn boekenkast die ik nog wil lezen. Paper Towns, die vanboven ligt, heb ik gekregen van mijn lieve musicalvriendjes, nog voor mijn verjaardag. Ik heb hem al gelezen, maar wil hem nog is herlezen voor dat de film uitkomt!


Genieten heb ik zeker en vast gedaan! Veel buiten gezeten, ge- zont, alleen of samen met een vriendin. En als de zon schijnt hoort daar ijs bij! :) 





Ik ben een paar keer gaan wandelen met Dinka en heel-veel gefietst! 



Veel naar de paarden geweest. Zie hier de 2 kanten van Nikita :') . Ik heb een fotoshoot gehad en daar zijn prachtige foto's uitgekomen!

                        

Mijn grootouders waren 45 jaar getrouwd, en dat moest natuurlijk gevierd worden! We zijn met heel de familie naar een à la volonté wok restaurant gegaan. 3 uur lang eten, DE HEMEL! :D 
Zie hier mijn eerste dessertbordje, daarna heb ik nog alle soorten ijs geproefd, haha.

                       

Geen nood, ik ben geen 10 kilo aangekomen! Ik heb ook nog tijd gevonden om te work-outen, doen onder andere de squat en crunche challenge. Vaak work-out ik op de muziek van the Black Eyed Peas.

                   
Ik zag de eerste film van LOTR, en op de rommelmarkt kwam ik deze scheurkalender van 2005 tegen! Voor een halve euro meegenomen, ik ben er superblij mee!




De laatste  dag besloot ik alles op te schrijven wat ik had gedaan. Best een lange lijst moet ik zeggen!
Soms lijkt het of je echt niets doet terwijl dit wel is. 



Met dit eindig ik. Omdat het echt waar is! 



Liefs, Laura.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten