Pagina's

woensdag 29 april 2015

Inspiration: 60s

Zo, lekker een inspiratieartikeltje! Heb heel de namiddag voor school gewerkt, moest onder andere foto's zoeken van de 60s. Ik en nog 2 andere meisjes uit m'n klas moeten er daar een filmpje over maken. Dus dacht ik bij mezelf dat het wel leuk zou zijn om enkele leuke Pinterest prentjes te delen :)



Ik vind deze opdracht echt leuk! Ik hou van de 60s! Eigenlijk alles; 50s , 60s, 70s, 80, 90s,... Ik vind het allemaal geweldig!



We gaan niet alleen de mode, maar ook het onderdeel make- up bespreken. Typisch bij de 60s is de eyliner, 'bambi' ogen en nude lippen.

Ook interieur word niet vergeten. Kijk nu, hoe geweldig is dit?

Twiggy was echt het model van de jaren 60. Vanaf nu was 'dun' ook in. 

 
Wie (late) jaren 60 zegt, zegt natuurlijk ook HIPPIES! :D O o, wat hou ik van ze! Op deze foto zijn ze echt gewoon indianen!



















Interieur stond helemaal in het teken van printjes. Printjes, printjes, printjes. O-ve-ral. En omg, de rechtse foto, wauw! Zo moet mijn huis er later echt uitzien!

Brigitte Bardot, nog een stijlicoon van die tijd. Ik hou echt van haar looks!

Kunst mogen we ook niet vergeten!

Dit vind ik echt een lieve en schattige foto. Zo zagen mijn grootmoeders er een beetje uit, enkel zonder make-up.























Mijn liefde voor de 60s is groot zoals je ziet. Wie weet zet ik het resultaat van ons filmpje wel online als het af is. :)



Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten