Pagina's

zondag 10 mei 2015

Personal Update

Hey!
Ik dacht zo bij mezelf; ik schrijf even een update. Hoe het met mij gaat en wat ik op dit moment doe. Even alles op een rijtje zetten. Want ik heb echt zo ontzettend veel ideetjes, maar ze komen er gewoon niet uit. Ik moet gewoon echt zeggen; 'En nu pak ik m'n camera en ga ik foto's schieten, om ze dan meteen op de pc te zetten en dan in een artikel toevoegen!'

Zo, en dan ga ik nu gewoon beginnen :).




Hoe gaat het met mij?
Over het algemeen; goed. Maar omdat je met gewoon 'goed' niet zoveel bent en goed veel meer kan betekenen dan 'best' ga ik wat meer vertellen. Het meeste van de tijd ben ik best blij. Ik maak plezier op school, thuis, met mijn vrienden. Ik zit vrij goed in m'n vel al heb ik de laatste tijd een hoop pieker en onzekere momenten gehad. Dat ik mezelf echt niet mooi/goed/nuttig/leuk,... vond. Maar op dit moment is dat weer weg. Ik ga zo meteen met mijn vriendinnetjes uit en ik heb er enorm veel zin in! Toen ik daarstraks thuis kwam van school was dat echt helemaal niet en wou ik zielig met een dekentje in de zetel gaan zitten. Ik ben blij dat ik nu terug helemaal happy ben, want ik heb me echt heel de week op deze avond verheugt!

Wat doe ik?
Het overgrote deel; school. Al heb ik niet te klagen, want we moeten echt niet veel doen. Het laatste trimester is ingegaan dus dat betekent bijna ZOMERVAKANTIE!!! Maar eerst nog de examens en die gaan best knokken zijn. Maar het gaat me lukken daar ben ik zeker van! :)
Naast school ben ik bezig met een toneelstuk, over 2 weken hebben we première. Ik lees nu veel, wat ik superleuk vind! Wel ben ik door van alles en nog wat al 2 weken niet naar de paarden kunnen gaan. Hopelijk komt daar dit weekend verandering in! Nikita zal het niet echt erg vinden, echt erg is het ook niet want ze is een jong paard. Toch voel ik me echt schuldig als ik niet zoveel tijd voor haar heb. Daar moet echt verandering in komen!



Voor de rest heb ik de smaak van het work-outen echt weer te pakken. Ik denk dat ik daardoor ook wat piekermomenten heb gehad; het is confronterend. Maar het heeft effect en na elke sessie voel ik me goed en sterk.

Wat luister ik?
Ik luister de laatste tijd zo ontzettend veel op Spotify naar musicalliedjes van Studio 100.  De proloog van Doornroosje is een van mijn favorieten. Ook de Sound of Music vind ik geweldig! Verder heb ik ook veel naar Indie muziek geluisterd.



Wat moet ik echt nog doen?
Sommige dingen stel ik enorm lang uit. Of ik wil ze echt wel doen, maar het komt er gewoon niet van. Hier een lijstje;
- kleine geitjes fotograferen
-vuilbak leegmaken
-foto's inplakken
-foto van Marylin Monroe afprinten
....



Liefs, Laura.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten