Pagina's

donderdag 21 mei 2015

Travellist -> Hier wil ik naartoe!

Reizen. Iedereen droomt ervan en iedereen lijkt het te gaan doen. Je moet de wereld rondreizen, je moet al die dingen gezien hebben. Even als je 18 bent een tussenjaar nemen, of een jaar school lopen in het buitenland; niemand kijkt er meer van op.

Geweldig vind ik het allemaal. Al ga ik denk ik nooit een wereldreis maken, en studeren in het buitenland hoeft voor mij ook niet.

Maar ook ik ben een meisje met dromen. En ook ik wil (een stukje van) de wereld zien. Helemaal hoeft voor mij niet. Maar er zijn toch enkele plekken die ik echt gezien moet hebben of die ik echt wil doen!

Travel list van Laura. 
*die op haar 16 jaar België, Nederland, en het noorden van Spanje heeft gezien.

Landen
- Canada (familie, rondtrekken, natuur, indianen,...)
- New Zealand ( familie, Middle Earth, natuur,...)
- Oostenrijk (bergen, Saldzburg -> Sound of Music :) )
- Tibet (klooster, gekleurde vlaggetjes)
- India 
....

Steden

- Londen (algemeen, Camden market, vintage buurt, ...)
- Barchelona
- Compostella
- Athene
- Rome
- Lourdes
-....

Hoofdsteden België
- Gent
- Brugge
- Leuven
- Brussel
- Luik
- Namen
- Aarlen
- ....

Deze lijst ga ik bijhouden en aanvullen indien nodig. Als ik een van deze landen/ steden heb bezocht schrijf ik er heel zeker een artikel over! Sommige dingen zal ik in de nabije toekomst doen (Londen (!), hoofdsteden van België...). Andere dingen zullen nog een paar jaar moeten wachten. Maar ik ben geduldig! Nu heb ik misschien nog niet de kans om dingen van de wereld te zien. Ik ben er zeker van dat die kansen nog komen :) .

* Oja, een collage met foto's voeg ik nog bij, maar ik zit nu in de les en heb hier geen tijd meer voor. Toch wil ik dit artikeltje nog online zetten omdat het al zolang is geleden. (druk druk druk druk druk!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten