Pagina's

woensdag 27 mei 2015

Dagje Zoo!

Toen we enkele weken geleden enkele vrije dagen hadden, besloten ik en 2 vriendinnetjes om gezellig een dagje naar de Zoo van Antwerpen te gaan. Het was super leuk! Ik heb ook erg veel mooie foto's getrokken en die deel ik hier :) .






De olifanten vind ik altijd superleuk om te zien! In de Zoo hebben ze nu twee bulletjes, echte pubers. Ze verblijven hier tot ze oud genoeg zijn om naar een andere dierentuin te gaan. Omdat het twee echte speelvogels zijn, is er altijd wat te beleven! Dan zitten ze weer achter elkaar aan, of spelen/ gooien ze met dingen in het rond. Geweldig om te zien!




 Zie jij de vis?



Sinds vorig jaar is het bassin van de zeehonden vernieuwt. Toen we aankwamen zagen we er geen en ineens, floep kwamen ze opeens allemaal naar boven :) . Ik kan echt uren naar deze diere blijven kijken, ik vind ze zo grappig!

In de namiddag zijn we ook naar de zeeleeuwenshow gaan kijken. Ook al heb ik hem al tig keer gezien, ik blijf het leuk vinden! Geweldig hoe die dieren met zoveel plezier allerhande kunstjes doen.

De vlindertuin is echt een van mijn favorieten. Deze keer waren er zo veel vlinders! Ze zaten letterlijk overal. En waar je ook keek, je zag vlinders. Werd ik zo vrolijk van :) . 


Nog eentje van de zeehonden. Omdat ze leuk zijn!

Hier zie je een deel van het park. Ik vind het heel mooi dat de zoo zo mooi groen is en de perken van de dieren zo natuurlijk mogelijk zijn. De laatste jaren zijn er veel aanpassingen gedaan, voor het welzijn van de dieren maar ook de bezoeker geniet zo meer vind ik.


Er is ook een nieuw heus koraalrif. Dit beslaat een hele wand, is dus mega groot en indrukwekkend. 
s' Morgens komt er ook de zon op, erg speciaal.



Ook heeft de Zoo een heleboel mooie, oude gebouwen. Daar hou ik van!



Het kleinste aapje ooit, hoe schattig!



Hier zie je het koraalrif wat beter.

De Zoo van Antwerpen ligt vlak naast het centraal station, dus makkelijk bereikbaar :) . 

Nog iets wat super leuk was; het kleine tapirtje! Ik vind deze dieren zo leuk!Ik kon echt blijven staan kijken.



Het was een superfijne, gezellige dag voor leukheid en hilarische momenten. Zo zijn we elkaar kwijtgeraakt, heb ik 2x gehuild van het lachen en nog veel meer leuks.


Sorry voor de vele foto's maar ik kon echt niet kiezen en wou ze per se laten zien!



Liefs, Laura.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten