Pagina's

donderdag 4 juni 2015

Summerlist

Zomervakantie, wat kijk ik naar je uit! Deze laatste weken school zijn er echt te veel aan. Er zijn momenten dat ik zo chagrijnig als wat bijloop, stress en examens... Voor de examens voorbereiden lukt echt niet goed pfff... Maar ja, ik wil niet met een slecht punt eindigen dus ik ga er voor!

Net mijn lijstje voor de zomervakantie gemaakt. Er staan al leuke dingen op de planning en er zijn dingen van mijn Emmerlijst die ik écht wil doen!
Hier een overzichtje :) .



Geplande dingen;
- Musicalkamp (1 week)
- Werken (2,5 week)
- Londen! (1 dag)
- Vakantie met gezin (paar dagen)
- Paarden, paarden, paarden
- shoppen
- Hopelijk zee
 - ...

Dingetjes die ik wil doen;
 - met een paard zwemmen
- beter leren paardrijden (lessen)
- verdiepen in fotografie
- wandelen met Nikita
- terug beginnen met (hard)lopen
- work-outen
- naar de Efteling
- lezen, lezen, lezen
- alle LOTR films gezien hebben
- naar de kringloop

En ik wil natuurlijk ook veel met mijn blog bezig zijn! Zoal hierboven staat wil ik veel lezen en hier wil ik dan ook recensies van online zetten! Ook hoop ik veel 'Avonturen' artikelen hier te plaatsen en ja, gewoon veel leuke dingen :) .



Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten