Pagina's

zaterdag 6 juni 2015

Filmtips van We Heart It

Hey hey! Heel de namiddag gestudeerd, ik ben bijna klaar. Eventjes pauze gepakt, youtubevideotje gekeken en nu type ik deze blogpost. Deze voormiddag had ik generale want deze avond en morgennamiddag heb ik dansshow! Ontzettend veel zin in :) .

Deze morgen keek ik op weheartit en zag iets ontzettend leuks, namelijk dit .
Het zijn allemaal filmtips. Super uiteenlopend maar meestal echte klassiekers. Vind ik geweldig, omdat ik veel te veel klassiekers en andere leuke films niet heb gezien. Ook al is het zo'n prachtig weer, toch hoop ik deze zomer erg. veel. films kijken!

Zo, en na dit onsamenhangend stukje tekst eindig ik maar met een mooie foto! Omdat ik niet echt weet waar ik met dit artikel naartoe wil.


Into the Wild: film die we aan het kijken zijn bij Godsdienst. Wauw, ik vind hem zo geweldig! De keus van Alex 'Supertramp' vind ik erg facinerend. Het boek komt op mijn to-read lijstje! 



Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten