Pagina's

woensdag 10 juni 2015

Inspiration: Nature

Pfff, eindelijk gedaan met leren! Deze week heb ik al enkele praktijk examens gehad. Volgende week maandag en dinsdag ook nog praktijkexamen en dan begint het. Een hele week lang in de voormiddag naar school en in de namiddag blokken. Maar dan is het ook echt gedaan, yay!

Vandaag een inspiratie artikel. Op We Heart It heb ik enkele collecties aangemaakt, waaronder Nature. Ik deel hier enkele plaatjes die ik mooi vind.

Ik begin met mijn favoriet! Deze foto is gewoon perfect... En ik hoop dat ik dit ooit ga doen :) .









Ik hou van bloemen!


Dit vind ik ook zo'n mooi plaatje... Deze zou ik echt nog op mijn kamer ophangen!









Heel fijn vind ik het, uren plaatjes kijken. Lekker wegdromen en inspiratie opdoen.
Nu ga ik verder met nog wat artikelen te typen!

En eindigen doe ik met deze mooie foto met mooie boodschap:




Liefs, Laura

2 opmerkingen: