Pagina's

maandag 15 juni 2015

Outfit: Almost Summer

Hoi hoi! Amai, het is me wat. Nog maar anderhalve week en ik ben er van af. Maar ik heb het gevoel dat die dikke week eindeloos lang gaat duren. Dit weekend leren, het ging met grote moeite...

Oke, sorry ik ga niet zeuren! Gisteren namiddag had ik familiefeestje en mijn nichtjes waren zo lief om mij even op de foto te zetten. Mijn outfit was erg simpel, toch deel ik hem hier!




Zonnebril: H&M
T-shirt: Lola&Liza
Short: H&m
Tas: Didi
Schoenen: All Stars


Een mooie detailfoto vind ik :) . De tas heb ik tijdens de solden eens gescoord en de boodschap erop maakt hem natuurlijk nog leuker. De armbandjes heb ik van een vriendin voor mijn verjaardag gekregen en het leren bandje is van mijn mama geweest. Ook heb ik mijn horloge aan van Bol.com en een zilver kettinkje. 

Mijn haar snel bijeengebonden in een simpel knotje.




Ondanks alle stress die eraan komt zit in nog goed in m'n vel. Ik ben over het algemeen blij en maak plezier met mijn vrienden, paarden,... Nog even doorbijten en dan gaat alles nog leuker worden!



Liefs, Laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten