Pagina's

zaterdag 20 juni 2015

New Favorite: Wereldkaart :)

Mijn nieuwe liefde. Ik wou er al weken over schrijven maar het kwam er maar niet van.
Maar nu eindelijk, is het zover. Bij deze stel ik jullie voor: Mijn eerste echte wereldkaart.
Oke, hij is op posterpapier maar hij heeft iets orgineels wat hem superdepuperleuk maakt!



Voilà, dit is hem! Zoals je ziet is het geen doodnormale wereldkaart (die zijn ook leuk hoor!). 
Er zit een goud laagje overheen. En dat is niet omdat het leuk staat, het is om weg te krassen! 
Dus als je naar een land bent geweest, kras je het gouden laagje daarover weg, en hup! Iedereen ziet in een oogopslag wat je al van de wereld hebt gezien.


Ik heb hem nu aan het magneetbord boven mijn bureau gehangen. Links zie je ook allemaal achishtkaarten (sorry geen idee hoe je dat schrijft :') ).


De 'koker' vind ik ook heel erg leuk. Mooi, orgineel en met een mooie boodschap op :) . 


Sorry, kreeg hem niet beter op de foto.


Een close-up van Europa. 



En toen heb ik al maar weg ge krast van waar ik al ben geweest. Belachelijk weinig, maar oke.
In Barcelona ben ik trouwens niet geweest hoor. En in Luxemburg ook niet. Ik kan gewoon niet zo nauwkeurig krassen.


Ik ben echt superblij met mijn wereldkaart. Ik had niet gedacht dat ik er zo een ging kopen, dacht eigenlijk meer aan een vintage-achtig model. Maar toen ik deze zag in Bobbejaanland moest ik hem gewoon meenemen!

Oja, ik zet er nog bij van welke (web)shop ie komt, maar ik zit nu beneden en ben veel te lui om naar boven te lopen hihi.



Liefs, Laura.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten