Pagina's

woensdag 24 juni 2015

Het is zomervakantie mensen!

Wow. Ik vind het altijd nogal onwerkelijk. Dat je je laatste examen afgeeft en dat het dan gewoon gedaan is. Ik besef het nooit zo helemaal. Zeker als de zon niet schijnt hahah.
Toen ik vandaag de klas uit stapte had ik een supervrolijk gevoel in mijn borstkas.
Met mijn vrienden een lelijk vreugdedansje op "What time is it, it's summertime..." van High School Musical. Op de markt deed ik het nog eens over, no shame hahahah. Ik ben gewoon zo ontzettend blij. Ik ga heeeel erg hard genieten van deze 2 maanden!


In de boekhandel heb ik een superleuk cadeautje gekocht voor mezelf; Het originele verhaal van Alice in Wonderland en het vervolg daarvan (wel vertaald in het Nederlands maar oke). Met mijn 2 vriendinnetjes in de Mac Donalds gaan eten (ik een Italiaans slaatje wat HEERLIJK was :) ) en toen zijn we HSM 2 bij mijn vriendin thuis gaan zien. s' Avonds was er een afscheidspicknick wat supergezellig was.
Een leuke start van de vakantie dus! Maandag moet ik nog wel even naar school voor rapport en dinsdag zijn het boeken binnenbrengen. Maar dan is het echt gedaan, yay!
Morgen ga ik gezellig bijbabbelen met een vriendin en 's avonds ga ik bij een vriendin slapen.
Vrijdag gaan we shoppen in Antwerpen superveel zin in! En zondag ga ik nog eens terug, ga met een vriend heerlijk door de stad kuieren en heel erg veel foto's maken!


Zo, ik wou gewoon even laten weten hoe ontzettend blij ik ben!



Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten