Pagina's

maandag 29 juni 2015

Lieve geitjes

Een paar weken geleden heb ik onze geiten nog eens gefotografeerd. Onze kleine geitjes zijn echt zo schattig en hun schattigheid en nieuwsgierigheid heeft heel wat mooie plaatjes opgeleverd!






Deze 2 zijn echt dutskes! Ze zijn zo ontzettend nieuwsgierig en onderzoeken letterlijk alles! Ze klauteren en klimmen overal op en in. Zo leuk om te zien!


Close-up van Amy haar oog.

Mijn lieve Prulleke. Ze is echt mijn zorgenkindje. Ik heb haar grootgebracht met de papfles en daardoor is ze erg aanhankelijk. Maar ze heeft een probleem met haar achterste pootjes waardoor ze erg veel ligt. Het kan zijn dat ze weg moet :(


 



Zo dit waren enkel foto's van een van de leukste en aanhankelijkste diertjes ooit! :)

De vakantie begint vanaf morgen echt, ik moet wel meteen al gaan werken :') . Ah ja, ik heb er enkele geweldige dagen opzitten! Ik ga straks ook een heel lijstje maken met blogposten die ik moet maken en online zetten. Ik heb altijd zoveel ideetjes en wil zoveel doen, maar meestal komt het er gewoon niet van.



Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten