Pagina's

zaterdag 4 juli 2015

Hoe zit het met mijn 'Emmerlijst' ?

Wat een hitte, wat een hitte. Niet dat ik het heel erg vind hoor, het enige wat ik er niet zo leuk aan vind is dat het veeel te warm is om naar de paarden te gaan. Gisteren heb ik me 's avonds in de tuin gezet en in een ruk de Da Vinci code uitgelezen. Wat. Een. Geweldig. Boek. Hier komt sowieso een revieuw van online! Met andere artikelen ben ik overings ook bezig, heb ook een hele to-do list gemaakt. Maar het wil niet echt vlotten. Er doen steeds van aller handen dingen mis.

Anyway, ik heb mijn bucketlist wat aangepast en deel hem hier nog eens. Ik heb weer wat doelen kunnen afstrepen, yay!

Foto van deze week maandag in Antwerpen.

Creatief/Hebbedingen:
-.een bloemenkrans maken
-.de foto's op mijn pc ordelijk houden
-.een eigen kledingstuk/accersoire maken en het dragen
-.een touwhalster knopen
-.een prinsessenjurk
-.een plant op mijn kamer
-.een sneeuwpop maken
-.een mooie quote op mijn kamer hangen
-.mijn haar in een (uitwasbare), gekke kleur verven
-.een verhaal schrijven
-.een 'happy' playlist met minstens 101 nummers
-.een geheim plekje hebben

Reizen/Uitstapjes
-.naar Disneyland Parijs
-.alle 'hoofdsteden' van Belgiƫ bezoeken
-.naar Amsterdam+shoppen
-.naar een concert van the Black Eyed Peas (als ze een come-back hebben)
-.naar het buitenland gaan
-.10x picnicken (2/10)
-.op paardenkamp gaan
-.naar Paira Daiza (dierentuin)
-.naar 'Tegen de Sterren op' live
-.te paard een trektocht van min. 1 dag maken
-.een willekeurige trein nemen en dan in een cafeetje/koffiehuisje warme chocolademelk gaan drinken
-.met vrienden naar de zee
-.naar Flanders Horse Expo
-.naar een vintagebeurs gaan
-.iets avontuurlijks doen

Vrije tijd/Random things
-.alle John Green boeken lezen (5/5)
-.zwemmen met een paard
-.101 boeken lezen
-.101 films zien
-kleren/spullen in de kringloop/tweedehandswinkel kopen
-.met Sofie Pocahontas kijken
-.alle Disneyclassics zien
-.alle Disney-prinsessen films zien
-.me opmaken als een Disneyprinses
-.buiten zijn als 's morgens de zon opkomt/ondergaat
-.Instagram
-.meedoen met de 100 days challenge
-.paardrijles pakken
-.iets kopen in de Urban Outfitters
-.The Fault in our Stars in de cinema gaan zie+ op dvd
-.maak een foto voor elke letter van het alfabet
-.mijn voeten proper laten maken door visjes  *
-.meedoen met de photography challenge
-.in een film/serie meespelen/figureren



Zo, niet zo interessant maar ja :')


Liefs, Laura.



*sorry, dit klinkt ontzettend vaag, ik probeer het uit te leggen; Onder andere in Blankenberge is er zo'n 'salon' waar je met je voeten in een bak water gaat zitten en in die bak water zitten allemaal ieniemienie visjes die dan je voeten proper maken (ik ga hier niet verder op in omdat het dan best goor wordt ;) )




Geen opmerkingen:

Een reactie posten