Pagina's

zaterdag 11 juli 2015

Ik vind dit niet leuk.

Ik vind dit niet leuk. Ik dacht dat het tijdelijk was of maar op een paar artikelen. Zoals je ziet zijn, op mijn 2 laatste artikels na AL MIJN FOTO'S IN ARTIKELEN WEG! Zoveel werk ingestoken, en ik kon met plezier al mijn herinneringen teruglezen... Geen idee hoe ik dit ongedaan kan maken ;( .

Omdat ik dit stom en ja ook gewoon onnuttig vind, een 90 tal artikelen zonder foto's, denk ik er aan om gewoon een nieuw blog aan te maken. Helemaal opnieuw beginnen, misschien zelfs met een andere naam. Heel erge zonde van al die artikelen maar ja...

Stel dat ik dit plan ga uitvoeren, zal het tegen 1 augustus zijn hoop ik. Ik weet ook niet of ik nog artikelen op dit blog ga plaatsen...


Dus ja, ik wou dit even laten weten! Stel dat dit opgelost kan worden zou ik dit heel-erg-leuk vinden!



Liefs, Laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten