Pagina's

donderdag 12 maart 2015

Nieuwe aanwinsten en kletsen


Hey! Deze week is er nog geen artikel online gekomen omdat ik echt 3 dagen tot ik moest gaan slapen heb geleerd. Ineens moest ik kei veel doen en nou ja, dan krijg je een Laura met een hoofd op springen. Maar vandaag had ik al om half 8 gedaan dus ga ik nu een artikeltje plaatsen.
Ik ga mijn twee nieuwe armbandjes laten zien maar ik ga ook gewoon een beetje kletsen denk ik :) .

Niet helemaal scherp maar oke; je ziet dat ze prachtig zijn, toch?
Hier zie je mijn twee nieuwe aanwinsten wat beter. Ik heb ze vorige week vrijdag gekocht in zo'n natuur/meditatie winkeltje. Ze zijn allebei van edelstenen (van de blauwe weet ik het niet zeker omdat er 'gereconstructeerd' op staat) . De linkse is gemaakt van Turkoois en de rechtse van Amethist (de steen die hoort bij mijn sterrenbeeld Waterman ^^) .


 Bij elke soort steen staat ook waarvoor hij voor staat of waarvoor hij je zou kunnen 'helpen'.


 Bij de blauwe heb ik ook 2 paar oorbellen van Turkoois, ze passen er dus mooi bij :) .

Ik heb ook nog een hanger met een Amethist in, ik hou van Amethisten!

Ik vind ze echt prachtig! Dat heb ik al gezegd geloof ik haha.

Verder, mijn leven is vrij chaotisch op dit moment. De laatste weken is mijn kamer zelfs rommelig, helemaal niet mijn gewoonte! Erg veel voor school te doen. Ook al probeer ik te plannen, soms heb ik echt het gevoel dat het allemaal niet gaat lukken. Dan ga ik met een bang hartje naar school maar blijkt die test voor Frans toch mee te vallen. 
Vandaag was de eerste dag deze week dat het meeviel. Ik had alles al op voorhand geleerd en Geschiedenis is echt easy shit. 
Ik denk trouwens echt dat ik daar wel in verder zou kunnen gaan verder studeren. Geschiedenis interesseert me echt op alle vlakken, zelfs als het saai word gegeven. Natuurlijk is dit nog ver weg, pas op mijn 18 moet ik kiezen. Wie weet ga ik wel naar de universiteit hoe cool zou dat zijn? 

Vorig weekend was het weer echt zalig! Al is het nu 's morgens nog wel koud en heb ik het gevoel dat mijn vingers er af vriezen... Ik wil trouwens ongelooflijk graag nog eens naar de Cinema, de Cinderella film! Daarvoor spelen ze dan ook de kortfilm van Frozen, hoe geweldig is dat? 

Zo, ik ben blij dat ik toch even een artikel heb kunnen typen! Deze week hoop ik ook nog een outfit online te zetten :) .


Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten