Pagina's

zondag 15 maart 2015

Outfit: Zonneschijn en zonder jas naar buiten!

Hallo daar! Vandaag heb ik een vrolijke lente outfit voor jullie :D .

De foto's zijn gsm kwaliteit want mijn camera was plat :( . Ze zijn getrokken door mijn lieve nichtjes, ze vonden het erg leuk om te doen!




Ik heb mijn mooi bollenkleedje aan (ik denk van esprit), hangt al enkele jaren in mijn kast. Erover heb ik mijn geliefde grijze vest van H&M. En zoals bijna altijd het tasje dat van mijn mama is geweest :) .

Als accesoires heb ik een bandana in mijn haar, mijn twee nieuwe edelsteen-armbandjes, Turkoois oorbellen en mijn ketting met een Amethist in aan. Mijn make-up heb ik erg rustig gehouden; een basis van bb cream en poeder. Op mijn wimpers een beetje mascara.

            
Hier mijn gehele outfit, o en wat hou ik van deze foto! De rode nylonkousen zorgen voor een vrolijke tint :) . 




















Vorige week zondag was het de wedstrijd Kunstbende, voor jong creatief talent. Ik deed mee in de categorie 'FOTO' . Als aandenken kregen we een button, leuk he :) ?

Op de rechtse foto zie je duidelijk hoe blij ik ben, haha! Het was echt een leuke dag met prachtig weer, 17 graden! En geef nu toe, voor de eerste keer in het jaar zonder jas buiten lopen maar iedereen gelukkig denk ik :) .


Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten